nowoczesna grafika mozg

Kreatywne lekcje:

shaking hands, handshake, teamwork-2499612.jpg

Wsparcie dla nauczycieli !!!

Drodzy Wychowawcy, Nauczyciele! Ostatnie wydarzenia (inwazja Rosji na Ukrainę) są jednym z trudniejszych tematów, z którymi przyszło nam się zmierzyć. Budzi on szereg emocji -i trudnych dla dorosłych, a tym bardziej dla dzieci. W tej sytuacji - jako przewodnicy młodego pokolenia - zastanawiamy się, jak wspomóc dzieci i młodzież. Poradnia stara się wspierać Was w tym trudnym zadaniu. Zebraliśmy dla Państwa wskazówki, które mogą być przydatne, aby w tym trudnym czasie mogli być Państwo dla Waszych podopiecznych prawdziwym wsparciem.

meeting, conversation, entertainment-1020230.jpg

Scenariusz dla nauczycieli przedszkoli „Jak rozmawiać z dziećmi o wojnie w Ukrainie”

Opracowanie: mgr Edyta Bekus – pedagog PPP mgr Anna Wilk – pedagog PPP

logo

Wojna, pokój co to takiego?
lekcja dla klasy IV-VI szkoły podstawowej

AUTOR/KA: Małgorzata Zalewska KOREKTA MERYTORYCZNA: Wioleta Hutniczak/Łukasz Bartosik

gazeta

Odwrócona lekcja w klasie 5

Temat lekcji: Prasa w naszym życiu. Autor: Edyta Pasamonik

mały książę

O Małym Księciu kreatywnie i muzycznie…

Lektura w pigułce


Autor: Edyta Pasamonik

logo siec organizacji spolecznych

Ludzie na granicy. Jak o tym rozmawiać i uczyć? Propozycje materiałów i linków dla nauczycielek i nauczycieli

Szkoła to dobre miejsce do rozmowy o ludziach, którzy szukają bezpieczeństwa i lepszego życia oraz naszych reakcjach na to, co ich spotyka...

obrazek do lekcji historii dzwieki wojny

"Dźwięki wojny" - lekcja historii w klasie VIII

Wielu nauczycieli zastanawia się w jaki sposób pobudzić kreatywność młodych ludzi. Jak zaangażować ich w zajęcia? Moją odpowiedź to PROJEKT! O jego zaletach nie trzeba przekonywać… Współpraca, twórcze rozwiązywanie problemów, kompetencje cyfrowe itd. itd. Dlatego proponuję WebQuest z historii dla klasy 8. pt. „Dźwięki wojny” – sprawdził się doskonale w nauczaniu stacjonarnym i edukacji zdalnej, a przede wszystkim spodobał się moim uczniom i uczennicom.
Patrycja Kopcińska ZS nr 4